Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα συνοδευτικά - ορεκτικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα συνοδευτικά - ορεκτικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΤΖΑΤΖΙΚΙ


Υλικά:

* 1 kg γιαούρτι στραγγιστό
* 1,5 αγγούρι (μεγάλα)
* 1,5 κεφάλι σκόρδο
* 4 κουταλιές της σούπας ξύδι
* 9 κουταλιές της σούπας λάδι

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε στα σκόρδα και τα χτυπάμε στο multi. Ψιλοκόβουμε τα αγγούρια στο χέρι. Ρίχνουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και ανακατεύουμε πολύ καλά για να γίνει ομοιόμορφο το μείγμα μας.

Βάζουμε το μπολ στο ψυγείο και το αφήνουμε για 2 ώρες ώστε να κρυώσει καλά. Μετά είναι έτοιμο το τζατζίκι για σερβίρισμα.



.

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΠΕΪΝΙΡΛΙ


Υλικά:

* 1 ποτήρι χλιαρό γάλα
* 1 κομμάτι μαγιά (100 - 150 gr)
* 0,5 κουταλάκι αλάτι
* 3 κουτάλια βούτυρο
* αλεύρι (μέχρι να γίνει μαλακή η ζύμη)
* γκούντα και παριζάκι σε φέτες λετές για γέμιση (ή άλλα υλικά της αρεσκείας σας)


Εκτέλεση:

Ζυμώνουμε καλά σε μια λεκάνη το γάλα, τη μαγιά, το αλάτι και το αλεύρι και αφήνουμε τη ζύμη να φουσκώσει.

Κόβουμε κομμάτια της ζύμης, τα ανοίγουμε σε πιτάκια και βάζουμε μια φέτα γκούντα και μια παριζάκι και τα κλείνουμε. Τα αλείφουμε με λίγο βούτυρο.

Τα τοποθετούμε σε βουτυρωμένο ταψί και τα σκίζουμε με ένα μαχαίρι από πάνω και βάζουμε στο καθένα ένα μικρό κομματάκι βούτυρο.

Ψήνουμε στο φούρνο (τον έχουμε προθερμάνει για 5 λεπτά) στους 200 βαθμούς για 20 λεπτά περίπου.



.

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Πίτα χωρίς φύλλο (μεζές μπύρας)


Υλικά:

* 2,5 φλυτζάνια αλεύρι
* 1 φακελάκι μπέικιν
* 1 φλυτζάνι (μεγάλο) γάλα
* 5 αυγά
* 1/4 kg φέτα
* 3/4 βιτάμ
* 1/4 kg κασέρι
* 1/4 kg ζαμπόν


Εκτέλεση:

Λιώνουμε σε μαγάλο πυρέξ το βούτυρο. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το γάλα, το μπέικιν και τα χτυπημένα αυγά. Προσθέτουμε και τα ψιλοκομμένα τυριά και το ζαμπόν και ανακατεύουμε πολύ καλά.

Αυτό το μείγμα το προσθέτουμε πάνω από το λιωμένο βούτυρο στο πυρέξ.

Ψήνουμε μισή ώρα στους 200 βαθμούς. (έχουμε προθερμάνει το φούρνο για 5 λεπτά)

 Πηγή: www.mygreekchef.co


.

Τυροπίτια στο τηγάνι


Υλικά:

* 5 ποτήρια αλεύρι
* 1,2 ποτήρια χλιαρό νερό
* λίγο αλάτι
* λίγο πιπέρι
* μαγιά (ποσότητα σαν ένα καρύδι)
* 400 - 500 gr φέτα


Εκτέλεση:

Ζυμώνουμε πολύ καλά σε ένα μπολ το αλεύρι με τη μαγιά, το νερό και το αλατοπίπερο. Αφήνουμε τη ζύμη να διπλασιαστεί. Στη συνέχεια κόβουμε κομμάτια (15 - 20) και τα ανοίγουμε σε πιτάκια.

Προσθέτουμε μέσα κομμάτια τυρί και τα κλείνουμε.

Τα τηγανίζουμε σε καυτό λάδι για 4 λεπτά περίπου και φροντίζουμε να τα γυρίσουμε.



.