Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζυμαρικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζυμαρικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Τορτελίνια


Υλικά:

* 1 μέτριο κρεμμύδι
* 1 πιπεριά
* 200 gr ζαμπόν
* 200 gr μπέικον
* 1 κρέμα γάλακτος
* φέτες κασέρι για να καλυφθεί η επιφάνεια του ταψιού
* τριμμένη φρυγανιά
* 2 κουταλιές βιτάμ


Εκτέλεση:

Βράζουμε τα τορτελίνια και ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι. Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι σε δύο κουταλιές βιτάμ και μετά ρίχνουμε το ψιλοκομμένο ζαμπόν, το μπέικον και την ψιλοκομμένη πιπεριά.

Αφού σβήσουμε τη φωτιά ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και τα τορτελίνια. Τα ανακατεύουμε όλα μαζί και τα ρίχνουμ στο πυρέξ. Στρώνουμε από πάνω τις φέτες το κασέρι και από πάνω την τριμμένη φρυγανιά.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο (για 5 λεπτά) στους 200 βαθμούς μέχρι να ροδίσει το φαγητό (περίπου 30 λεπτά).



.

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Μακαρόνια στο φούρνο με κρέμα γάλακτος


Υλικά:

* 1 πακέτο μακαρόνια
* 1/2 kg γκούντα
* 400 gr ζαμπόν ωμοπλάτη
* 1 μικρή κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση:

Βράζουμε τα μακαρόνια και κόβουμε τη γκούντα σε κυβάκια και το ζαμπόν σε μικρά κομματάκια. Όταν βράσουν τα μακαρόνια τα σουρώνουμε και τα ξεπλένουμε με το νερό της βρύσης.

Τα τοποθετούμε στο πυρέξ, ρίχνουμε τη γκούντα και το ζαμπόν και ανακατεύουμε καλά ώστε να πάνε παντού ομοιόμορφα.Στη συνέχεια, ρίχνουμε από πάνω την κρέμα γάλακτος και φροντίζουμε να πάει σε όλο το πυρέξ.

Σκεπάζουμε το πυρέξ με ένα αλουμινόχαρτο και το βάζουμε στο φούρνο που έχουμε προθερμάνει για 5 λεπτά στους 200 βαθμούς. Ψήνουμε για 40 με 50 λεπτά περίπου.


.

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Κανελόνια



Υλικά:

* 700 gr κιμάς μοσχαρίσιος
* 2 κρεμμύδια ξερά
* αλάτι
* πιπέρι
* 1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
* 1/2 pummaro (ντοματοπολτός)
* 2/3 - 1 φλυτζάνι λάδι
* 1 πακέτο κανελόνια
* 4 κουταλιές της σούπας κρέμα γάλακτος


Εκτέλεση:

Βάζουμε να βράσουν για 1 ώρα ο κιμάς, τα κρεμμύδια που τα έχουμε ψιλοκόψει, αλάτι, πιπέρι,κανέλα, το 1/2 pummaro και το λάδι ρίχνοντας νερό μέχρι να φτάσει το μείγμα στη μέση περίπου της κατσαρόλας (μέχρι να πάρει βράση το μείγμα έχουμε το μάτι στο τέρμα και μετά χαμηλώνουμε περίπου στο μισό).

Στη συνέχεια, το αφήνουμε να κρυώσει λίγο και γεμίζουμε τα κανελόνια με ένα κουτάλακι.Τα βάζουμε σε ένα πυρέξ και ρίχνουμε από πάνω την κρέμα γάλακτος.

Προθερμαίνουμε το φούρνο για 5 λεπτά (στους 200 βαθμούς). Γεμίζουμε με νερό μέχρι η στάθμη του να σκεπάσει τα κανελόνια. Στη συνέχεια σκεπάζουμε το πυρέξ με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε για 1 ώρα στους 200 βαθμούς.


.