Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επιδόρπια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επιδόρπια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

CHEESE CAKE

ΥΛΙΚΑ:

* 1,5 πακέτο μπισκότα πτι-μπερ
* 2 κούπες γάλα
* 3/4 του πακέτου βιτάμ
* 1 πακέτο ζελέ ανανά
* 1 πακέτο alsa top
* 1 τυρί philadelphia
* 1 ποτήρι ζάχαρη άχνη
* 1 βάζο μαρμελάδα 'άγρια μύρτιλα'
* 2 κουταλιές ζάχαρη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ: 
Φτιάχνουμε το ζελέ ανανά όπως λέει στο κουτί μαζί με 2 κουταλιές ζάχαρη και το βάζουμε στο ψυγείο. Λιώνουμε το βιτάμ και το ρίχνουμε στα μπισκότα τα οποία έχουμε τρίψει στο multi να γίνουν σκόνη.

Τα ανακατεύουμε πολύ καλά και τα στρώνουμε σε τάπερ (τα πατάμε πολύ καλά). Χτυπάμε στο μίξερ το πακέτο alsa top, τη ζάχαρη άχνη και το γάλα μέχρι να πήξει.

Ρίχνουμε το philadelphia και χτυπάμε για 3 λεπτά περίπου. Βγάζουμε το ζελέ από το ψυγείο (μόλις έχει αρχίσει να πήζει) και το ανακατεύουμε με το προηγούμενο μείγμα. Απλώνουμε πάνω από τα μπισκότα.

Βάζουμε το τάπερ στην κατάψυξη το τάπερ για 3 ώρες τουλάχιστον. Όταν παγώσει ρίχνουμε από πάνω τη μαρμελάδα 'άγρια μύρτιλα' και την απλώνουμε καλά.

Σερβίρεται κρύο

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ΜΗΛΟΠΙΤΑ


Υλικά:

* 3 μήλα (για μεσαίο ταψί)
* 1 βανίλια
* 1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
* 1 ποτήρι νερού αλεύρι
* 1 ποτήρι νερού ζάχαρη
* 4 αυγά
* μισό βιτάμ
* κανέλα
* ζάχαρη άχνη


Εκτέλεση:

Στρώνουμε τα μήλα στο ταψί, λιώνουμε το βιτάμ και το ρίχνουμε πάνω από τα μήλα. Πασπαλίζουμε με κανέλα και 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη (όση θέλουμε). Ψήνουμε για 20 λεπτά στους 180 βαθμούς (μέχρι να μαλακώσουν).

Χτυπάμε τα αυγά χωριστά τους κρόκους και τα ασπράδια και τα ρίχνουμε μέσα σε ένα μπολ. Προσθέτουμε τη ζάχαρη, το αλεύρι, τη βανίλια και το μπέικιν και χτυπάμε στο μίξερ τη ζύμη για 10 λεπτά περίπου.

Όταν τα μήλα είναι έτοιμα, βγάζουμε το ταψί και απλώνουμε από πάνω από τα μήλα ομοιόμορφα τη ζύμη. Ψήνουμε για 25 λεπτά στους 150 βαθμούς.

Αφού ψηθεί η μηλόπιτα την αναποδογυρίζουμε αμέσως σε μια πιατέλα και από πάνω ρίχνουμε ζάχαρη άχνη και κανέλα.



.

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΜΕΡΕΝΤΑ (MERENDA)


Υλικά:

* 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα βλάχας
* 1 βιτάμ
* κακάο (λιγότερο από μισό κουτί - προσθέτουμε κι άλλο αν θέλουμε)
* κοπανισμένο φουντούκι (προαιρετικά - 200gr)


Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ ρίχνουμε το βιτάμ και το χτυπάμε στο μίξερ για 5 λεπτά. Ρίχνουμε στη συνέχεια το γάλα και τμηματικά το κακάο και χτυπα΄με με το μίξερ μέχρι να γίνουν μια ομοιόμορφη μάζα.

Ρίχνουμε το κοπανισμένο φουντούκι και ανακατεύουμε με το χέρι ώστε να πάει σε όλο το μείγμα.

Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο και μετά από 2 ώρες περίπου μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.



.

ΜΙΛΦΕΪΓ


Υλικά:

* 1 πακέτο σφολιατίνια (τα κόβουμε κατά μήκος στη μέση)
* 1 κουτί σαντυγί alsa
* 6 κοφτές κουταλιές της σούπας αλεύρι
* 2 κοφτές κουταλιές της σούπας κορν-φλάουρ
* 0,5 φλυτζάνι τσαγιού ζάχαρη
* ελάχιστο αλάτι
* 2,5 φλυτζάνια του τσαγιού γάλα
* 1 γεμάτη κουταλιά της σούπας φρέσκο βούτυρο ή βιτάμ
* 2 κρόκοι αυγών
* 1 βανίλια


Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το κορν-φλάουρ, το αλεύρι, τη ζάχαρη και το αλάτι. Βάζουμε 1 φλυτζάνι γάλα και ανακατεύουμε πάρα πολύ καλά.

Χτυπάμε τους 2 κρόκους αυγών με 0,5 φλυτζάνι κρύο γάλα και το προσθέτουμε στο μείγμα με τα 'στεγνά' υλικά. Το υπόλοιπο γάλα το βράζουμε σε μια κατσαρόλα.

Το βρασμένο γάλα το ρίχνουμε τμηματικά στο μείγμα (που είναι σε κατσαρόλα) πάνω από νερό που σιγοβράζει και ανακατεύουμε συνεχώς. Όταν πήξει η κρέμα την αποσύρουμε από τη φωτιά.

Προσθέτουμε το βούτυρο και τη βανίλια και ανακατεύουμε. Σε ένα τάπερ τοποθετούμε σφολιατίνια, από πάνω μια στρώση κρέμα, μετά πάλι σφολιατίνια και από πάνω σαντιγύ.

Το βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να κρυώσει καλά και το σερβίρουμε κρύο.



.

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΟ


Υλικά:

* 1 ποτήρι σπορέλαιο
* 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι
* 1 ποτήρι ζάχαρη
* ξύσμα από ένα πορτοκάλι
* 1 μπέικιν
* αλεύρι (όσο πιει η ζύμη)
* σταφίδες (1 σακουλάκι ή και παραπάνω αν θέλουμε)


Εκτέλεση:

Ζυμώνουμε όλα τα παραπάνω υλικά και βάζουμε αλεύρι μέχρι να μην κολλάει η ζύμη στα χέρια μας. Προσθέτουμε τις σταφίδες στη ζύμη και ανακατεύουμε πολύ καλά.

Ψήνουμε στο φούρνο στους 180 βαθμούς για μισή ώρα περίπου (έχουμε προθερμάνει το φούρνο για 5 λεπτά).



.

ΓΛΥΚΟ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ


Υλικά:

* 3 φλυτζάνια κόκκινη φαρίνα
* 1 φλυτζάνι βιτάμ
* 3 φλυτζάνια ζάχαρη
* 4 αυγά
* 1 φλυτζάνι γάλα
* ξύσμα ενός λεμονιού
* 2 φλυτζάνια και 1 χούφτα πρίπου αμύγδαλα (καθαρισμένα και σπασμένα)
* 1,5 φλυτζάνι νερό
* 2 κουταλιές κονιάκ της αρεσκείας σας
* σαντιγύ (προαιρετικά)


Εκτέλεση:

Χτυπάμε με το μίξερ πρώτα το βιτάμ και στη συνέχεια προσθέτουμε τη φαρίνα, ένα φλυτζάνι ζάχαρη, τα αυγά, το γάλα και το ξύσμα λεμονιού. Προσθέτουμε και τα αμύγδαλα και ανακατεύουμε.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο (για 5 λεπτά) στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά.

Σε ένα κατσαρολάκι φτιάχνουμε το σιρόπι ρίχνοντας το νερό με την υπόλοιπη ζάχαρη. Μόλις βράσει ρίχνουμε τις 2 κουταλιές κονιάκ.

Μόλις ψηθεί το γλυκό, το σιροπιάζουμε με καυτό σιρόπι. Σε κάθε κομμάτι που κόβουμε βάζουμε από πάνω σαντιγύ και λίγα αμύγδαλα για γαρνιτούρα.



.

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

ΚΕΙΚ ΝΗΣΤΗΣΙΜΟ


Υλικά:

* 3,5 φλυτζάνια αλεύρι
* 1,5 φλυτζάνι ζάχαρη
* 3/4 του φλυτζανιού σπορέλαιο
* 1/2 φλυτζάνι σταφίδες ξανθές
* 1/2 φλυτζάνι καρύδια
* 1/2 φλυτζάνι κονιάκ
* 1/2 φλυτζάνι χυμό πορτοκάλι
* 1 κουταλάκι κανέλα
* 1 κουταλάκι γαρύφαλλο
* 1 κουταλάκι σόδα
* 1 κουταλάκι μπέικιν
* ξύσμα 1,5 πορτοκαλιού


Εκτέλεση:

Χτυπάμε το αλεύρι, τη ζάχαρη, την κανέλα, το γαρύφαλλο, το σπορέλαιο, το κονιάκ, το χυμό πορτοκάλι, το ξύσμα πορτοκαλιού, το μπέικιν και τη σόδα στο μίξερ μέχρι να γίνουν μια ομοιόμορφη ζύμη.

Προσθέτουμε στη ζύμη τις σταφίδες και τα καρύδια (που έχουμε χτυπήσει στο multi για να είναι ψιλοκομμένα) και ανακατεύουμε καλά.

Ψήνουμε σε ταψί στους 200 βαθμούς για 30 με 35 λεπτά. (έχουμε προθερμάνει το φούρνο για 5 λεπτά)



.

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Κέικ σοκλάτας με γλάσο


Υλικά:

* 2 φλυτζάνια αλεύρι (που φουσκώνει μόνο του)
* 3/4 φλυτζανιού κακάο
* 3/4 φλυτζανιού μαργαρίνη
* 2 φλυτζάνια ζάχαρη
* 5 αυγά
* 2 κρόκοι αυγών
* 1 βανίλια
* 1/4 απ'το κουταλάκι σόδα
* 2/3 φλυτζανιού και 2 κουταλιές της σούπας γάλα
* 125 gr κουβερτούρα
* 1 φλυτζάνι ζάχαρη άχνη
* 2 κουταλιές της σούπας κονιάκ
* 2 κουταλιές της σούπας φρέσκο βούτυρο


Εκτέλεση:

Χτυπάμε στο μίξερ τη μαργαρίνη για 3 λεπτά και μετά προσθέτουμε το αλεύρι, το κακάο, τη ζάχαρη, τα 5 αυγά, τη βανίλια, τη σόδα και τα 2/3 του φλυτζανιού γάλα.

Χτυπάμε μέχρι να γίνουν έναν ομοιόμορφο μείγμα. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 1 ώρα περίπου σε φούρνο που έχουμε προθερμάνει για 5 λεπτά. Αφού ψηθεί το κέικ το αφήνουμε 5 λεπτά να κρυώσει και το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα.

Ετοιμάζουμε το γλάσο: Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί και προσθέτουμε τη ζάχαρη άχνη, τους κρόκους αυγών, το κονιάκ, το φρέσκο βούτυρο και τις 2 κουταλιές γάλα. Ανακατεύουμε πολύ καλά.

Αφού κρυώσει το κέικ εντελώς καλύπτουμε όλη την επιφάνεια με το γλάσο.



.

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Κέικ καρότου


Υλικά:

* 1 φλυτζάνι σπορέλαιο
* 2 φλυτζάνια ζάχαρη
* 3 φλυτζάνια καρότο (τριμμένο)
* 1 φλυτζάνι καρύδια ψιλοκομμένα
* 2,5 φλυτζάνια αλεύρι
* 4 αυγά
* 2 κουταλάκια σόδα
* 2 κουταλάκια μπέικιν
* 2 κουταλιές της σούπας κανέλα


Εκτέλεση:

Χτυπάμε στο μίξερ όλα τα παραπάνω υλικά προσθέτοντας τελευταίο το αλεύρι μέχρι να γίνουν ένα ενιαίο και ομοιόμορφο μείγμα.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο (για 5 λεπτά) στους 200 βαθμούς για 30 λεπτά περίπου.

Το κέικ είναι έτοιμο όταν βάζουμε μέσα ένα μαχαίρι και δε μένει ζύμη πάνω.



.

Μπισκότα παπαδοπούλου σε πυρέξ


Υλικά:

* 1 πακέτο μπισκότα Παπαδοπούλου τετράγωνα
* 2 φακελάκια κρέμα Γιώτης (όποια γεύση προτιμάμε)
* 2 ζελέ Γιώτης (όποια γεύση προτιμάμε)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Χρειάζονται κάποια επιπλέον υλικά για την κρέμα και το ζελέ τα οποία αναγράφονται στη συσκευασία του προϊόντος που θα επιλέξετε.


Εκτέλεση:

Στρώνουμε μπισκότα στον πάτο του πυρέξ (να καλυφθεί ολόκληρος). Φτιάχνουμε την κρέμα Γιώτης και τηρίχνουμε πάνω από τα μπισκότα.

Φτιάχνουμε τα ζελέ και τα βάζουμε στο ψυγείο. Αφού κρυώσουν λίγο τα βάζουμε πάνω από την κρέμα και από πάνω τοποθετούμε μια στρώση μπισκότα.

Το αφήνουμε 2 με 3 ώρες στο ψυγείο και μετά το κόβουμε.



.

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Τρούφες


Υλικά:

* 2 φλυτζάνια του τσαγιού καρύδια
* 1 βιτάμ μεγάλο
* 1/4 kg ζάχαρη άχνη
* 4 αυγά
* 1 ποτηράκι λικέρ (της προτίμησής μας)
* 1/2 kg μπισκότα
* 300 gr τρούφα
* κακάο (όσο θέλουμε)


Εκτέλεση:

Χτυπάμε τα καρύδια στο multi. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί πολύ καλά και βάζουμε το μείγμα για λίγο στο ψυγείο (10 λεπτά περίπου).

Πλάθουμε το μείγμα σε μπαλάκια και τα τυλίγουμε στην τρούφα. (Διατηρούνται στο ψυγείο)



.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Κουλουράκια πορτοκαλιού


Υλικά:

* 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι
* 1 ποτήρι ζάχαρη
* 1 ποτήρι λάδι
* 6 ποτήρια αλεύρι
* 1 κουταλάκι του γλυκού κοφτό σόδα
* 1 αυγό
* 100 gr σουσάμι


Εκτέλεση:

Διαλύουμε τη σόδα μέσα στο χυμό πορτοκαλιού. Ανακατεύουμε πολύ καλά σε ένα μπολ το λάδι, τη ζάχαρη, το χυμό πορτοκαλιού και το αλεύρι.

Πλάθουμε τη ζύμη σε σχήματα λεπτά, τα αλείφουμε με αυγό και πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι.

Ψήνουμε τα κουλουράκια για 10 λεπτά περίπου στους 200 βαθμούς (έχουμε προθερμάνει το φούρνο για 5 λεπτά).



.

Ινδοκάρυδα


Υλικά:

* 5 αυγά
* 1/2 kg ζάχαρη άχνη
* 1/2 kg ιδοκάρυδο
* 3 κουταλιές της σούπας βούτυρο
* 4,5 κουταλιές της σούπας αλεύρι
* 2 βανίλιες


Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε όλα τα παραπάνω υλικά σε ένα βαθύ μπολ καλά μέχρι να γίνουν ένα σώμα. Τα πλάθουμε σαν κεφτεδάκια.

Ψήνουμε, σε προθερμασμένο φούρνο για 5 λεπτά στους 180 βαθμούς, βάζοντάς τα σε λαδόκολλα για περίπου 20 με 25 λεπτά.



.

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Καρυδόπιτα


Υλικά (για 4 άτομα):

* 125 gr βούτυρο
* 125 gr ζάχαρη
* 125 gr αλεύρι
* 2 αυγά
* 1 φακελάκι μαγιά μπύρας
* 250 gr καρύδια
* 1 ποτήρι λικέρ της αρεσκείας σας
* 1 πρέζα αλάτι
* ζάχαρη άχνη για πασπάλισμα
* μαρμελάδα της αρεσκείας σας


Εκτέλεση:

Βγάζουμε το βούτυρο από το ψυγείο 1 ώρα πριν να αρχίσουμε την προετοιμασία για το γλυκό. Σε μπολ ανακατεύουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη. Μετά τα βάζουμε στο μίξερ για 10 λεπτά και τα χτυπάμε μέχρι να γίνουν ομοιόμορφη κρέμα.

Προσθέτουμε τους κρόκους των αυγών και συνεχίζουμε να χτυπάμε. Προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι και τη μαγιά και συνεχίζουμε να χτυπάμε.

Ψιλοκόβουμε τα καρύδια και ρίχνουμε τα μισά στο μίξερ μαζί με το αλάτι και το ποτήρι λικέρ και συνεχίζουμε να χτυπάμε. Έπειτα ρίχνουμε στο μίξερ τα ασπράδια των αυγών που τα έχουμε χτυπήσει προηγουμένως στο multi σε σφιχτή μαρέγκα και χτυπάμε το μείγμα για 5 ακόμα λεπτά.

Τοποθετούμε το μείγμα σε στρόγγυλο ταψί (22 εκατοστά διάμετρο) που το έχουμε αλείψει με λίγο βούτυρο. Ψήνουμε σε καυτό φούρνο για 45 λεπτά στους 180 βαθμούς.

Βγάζουμε το μείγμα από το φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει και το αναποδογυρίζουμε σε μια πιατέλα. Από πάνω στρώνουμε τη μαρμελάδα της αρεσκείας μας, από πάνω τα υπόλοιπα καρύδια και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.


.

Λουκουμάδες


Υλικά:

* 1/2 kg αλεύρι
* μισό ποτήρι ζάχαρη
* 1 κουταλάκι του γλυκού μαγιά μπύρας
* 1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
* 2 αυγά
* 50 gr βούτυρο
* 1 βανίλια
* λίγο ξύσμα λεμονιού
* 1/4 kg γάλα


Εκτέλεση:

Διαλύουμε τη μαγιά σε ένα φλυτζάνι με ζεστό νερό.Ζεσταίνουμε το γάλα (μέχρι να γίνει χλιαρό) και λιώνουμε μέσα σε αυτό το βούτυρο.

Χτυπάμε σε ξεχωριστό πιάτο τα αυγά.Ανακατεύουμε όλα τα προηγούμενα μαζί με τη ζάχαρη,τη βανίλια,το ξύσμα λεμονιού, το μπέικιν πάουντερ και το αλεύρι με ξύλινη κουτάλα.

Αφήνουμε το μείγμα σε ένα μπολ, σκεπασμένο με μια πετσέτα για 3 ώρες για να φουσκώσει.

Μετά, σε κατσαρολάκι βαθύ στο οποίο το λάδι είναι καυτό, ρίχνουμε σχηματισμένα κομμάτια της ζύμης (κάθε λουκουμά τον αφήνουμε για 4 λεπτά περίπου). Σερβίρουμε τους λουκουμάδες σκέτους, με μέλι, με κανέλα ή με σιρόπιπ σοκολάτας.


Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Βασιλόπιτα


Υλικά:

* 1 ποτήρι του νερού φυτίνη
* 1 ποτήρι του νερού γάλα
* 2 ποτήρια του νερού ζάχαρη
* 6 αυγά
* χυμός ενός λεμονιού
* 1 κουταλάκι του γλυκού σόδα
* 1 κουταλάκι του γλυκού κρεμόριο
* 600 gr αλεύρι No1
* ζάχαρη άχνη για το τελείωμα (πασπάλισμα)

Εκτέλεση:

Ρίχνουμε στο μίξερ το οποίο ξεκινάει να δουλεύει τη φυτίνη και τη ζάχαρη. Χωρίζουμε τα αυγά σε κρόκους και ασπράδια και τα χτυπάμε σε 2 ξεχωριστά πιάτα.

Προσθέτουμε στο μίξερ πρώτα τους κρόκους,τα χτυπάμε για λίγο και μετά προσθέτουμε τα ασπράδια.Στο μεταξύ λιώνουμε τη σόδα στο χυμό λεμονιού και το κρεμόριο στο γάλα.

Βάζουμε και το αλεύρι στο μίξερ και στη συνέχεια βάζουμε το γάλα και το χυμό λεμονιού που 'φτιάξαμε' πριν. Ψήνουμε για 30 με 40 λεπτά (σε προθερμασμένο φούρνο για 5 λεπτά) περίπου στους 200 βαθμούς.

Όταν κρυώσει το βγάζουμε από τη φόρμα και ρίχνουμε από πάνω ζάχαρη άχνη.


Μηλοπιτάκια



Υλικά:

* 1 ποτήρι νερού αραβοσιτέλαιο
* 3/4 του ποτηριού άσπρο κρασί
* 1/2 kg αλεύρι φαρινάπ
* 3 μεγάλα μήλα ραντισμένα με κονιάκ
* 1 φλυτζάνι καρύδια ψιλοκομμένα
* 1 φλυτζάνι σταφίδες
* 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
* 1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα

Εκτέλεση:

Ζύμη: Ανακατεύουμε καλά το αλεύρι με το κρασί και το αραβοσιτέλαιο και έχουμε έτοιμη τη ζύμη.

Γέμιση: Κόβουμε σε κομματάκια τα μήλα και τα αναμειγνύουμε με τις σταφίδες,τη ζάχαρη,τα ψιλοκομμένα καρύδια και την κανέλα.

Στη συνέχεια, όπως κλείνουμε τα τυροπιτάκια, παίρνουμε κομμάτια ζύμης, βάζουμε λίγη γέμιση μέσα και τη διπλώνουμε. Συνεχίζουμε τη διαδικασία μέχρι να μας τελειώσουν τα υλικά.

Ψήνουμε για 20 λεπτά περίπου στους 200 βαθμούς (έχουμε προθερμάνει το φούρνο για 5 λεπτά περίπου).


Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Κορμός



Υλικά:

* 4 πακέτα μπισκότα Miranda Παπαδοπούλου
* 2 βιτάμ (τετράγωνα των 250 gr)
* 1 πακέτο ζάχαρη άχνη
* 1 κουτί κακάο
* 2 βανίλιες
* κομματάκια καρυδιού ή αμυγδάλου 200 gr (ανάλογα τι προτιμάτε)
* 3/4 του νεροπότηρου γάλα
* 2 - 3 φύλλα λαδόκολλας


Εκτέλεση:

 Σπάμε σε 3 - 4 κομμάτια κάθε μπισκότο μέσα σε μια λεκάνη και τα ραντίζουμε με λίγο γάλα.

Σε μια άλλη λεκάνη δουλεύουμε καλά με το χέρι τα 2 βιτάμ. Έπειτα,προσθέτουμε τη ζάχαρη άχνη,τις βανίλιες,τα κομματάκια καρυδιού ή αμυγδάλου και το κακάο (κρατάμε 2 χούφτες από το κουτί) και ανακατεύουμε πολύ καλά (πάλι με το χέρι).

Ρίχνουμε στο μείγμα τα μπισκότα και ανακατεύουμε προσεκτικά για λίγη ώρα.

Απλώνουμε το μείγμα πάνω στις λαδόκολλες, το σχηματίζουμε και αφού τις κλείσουμε καλά τις τοποθετούμε στην κατάψυξη. Σερβίρεται παγωμένο κατευθείαν από την κατάψυξη.


.

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Ραβανί


Υλικά:

* 15 αυγά
* 1500 gr ζάχαρη
* 1/2 kg σιμιγδάλι χοντρό
* 1200 gr νερού

Εκτέλεση:


Χτυπάμε τα 15 αυγά και 300 gr ζάχαρη για 45 λεπτά στο μίξερ. Προσθέτουμε 1/2 kg σιμιγδάλι χοντρό και χτυπάμε στο μίξερ για άλλα 10 λεπτά.

Αλείφουμε το ταψί με λάδι και ρίχνουμε το μείγμα. Ψήνουμε στους 200 βαθμούς (αφού έχουμε προθερμάνει το φούρνο για 5 λεπτά) μέχρις ότου να βάζουμε ένα μαχαίρι μέσα στη ζύμη και να βγαίνει χωρίς κολλημένη ζύμη πάνω του.
Για το σιρόπι, βάζουμε σε μια κατσαρόλα 1200 gr ζάχαρη και 1200 gr νερού και αφήνουμε να πάρει 5 με 6 βράσεις.
Προσοχή: Ρίχνουμε το σιρόπι καυτό σε κρύο μείγμα. (το αφήνουμε ώρες για να ρουφήξει το σιρόπι)


.

Εκμέκ Κανταΐφι



Υλικά:

* 300 gr καρυδόψιχα
* 1/2 kg κανταΐφι
* 6 κουταλιές της σούπας βούτυρο πρόβειο λιωμένο
* 1,5 kg ζάχαρη
* 4 ποτήρια κρασιού ζάχαρη άχνη
* χυμός 1/2 λεμονιού
* 1,1 lt γάλα
* 1 κουτί άνθος αραβοσίτου γιώτης βανίλια
* 1 βιτάμ
* 2 κρόκοι αυγών
* 1 Morfat (σαντιγύ)

Εκτέλεση:

Μοιράζουμε το κανταΐφι σε 2 μέρη και αφού αλείψουμε το ταψί με λάδι βάζουμε το μισό ώστε να καλύψει την επιφάνεια του ταψιού.
Από πάνω ρίχνουμε μια κούπα καρύδι και από πάνω το άλλο μισό κανταΐφι.Ρίχνουμε από πάνω 6 κουταλιές λιωμένο βούτυρο και ψήνουμε σε μέτριο φούρνο (120 βαθμούς) μέχρι να ροδίσει.

Σιρόπι: Σε μια κατσαρόλα βάζουμε 3 κούπες ζάχαρη, 4 ποτήρια νερό και το χυμό λεμονιού και ανακατεύουμε μέχρι να πάρουν 5 με 6 βράσεις και μετά κατεβάζουμε την κατσαρόλα από το μάτι.

Κρέμα: Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε 1 λίτρο γάλα και 6 κουταλιές της σούπας ζάχαρη.Σε ένα πιάτο ρίχνουμε λίγο γάλα και 8 κουταλιές της σούπας άνθος αραβοσίτου (λιώνουμε τη σκόνη).Ρίχνουμε το περιεχόμενο του πιάτου στην κατσαρόλα,το αφήνουμε να βράσει και μετά το κατεβάζουμε και το αφήνουμε να βράσει.
Στο μίξερ χτυπάμε το βιτάμ με 3 ποτήρια ζάχαρη άχνη και τους 2 κρόκους αυγών.Την κρύα κράμα τη ρίχνουμε στο μίξερ και χτυπάμε καλά.
Ρίχνουμε το μείγμα πάνω από το ψημένο και σιροπιασμένο κανταΐφι.

Σαντιγύ: Χτυπάμε στο μίξερ 1 Morfat με 4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη και 2 κουταλιές γάλα.
Τη στρώνουμε πάνω από την κρέμα και από πάνω ρίχνουμε κοπανισμένο καρύδι.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το κανταΐφι σιροπιάζεται με καυτό σιρόπι όταν είναι κρύο.


.